Dag 28. 24 Augustus 2015. Denver – Amsterdam

Afstand auto: 56 km (hotel – Denver Int. Airport)
Afstand vliegtuig: 7800 km (DEN-AMS)

De laatste dag in de USA. We staan rond acht uur op en gaan ontbijten bij het hotel. We doen op ons gemak, want we vliegen pas om 17.20 uur. Terug op de kamer pakken we de laatste dingetjes in en de koffers zaten weer mooi onder het gewicht. Om tien uur rijden we eerst even naar de grote Toys ‘R Us. Even rondneuzen blijft leuk. Hierna rijden we naar de Park Meadows Mall. Hier lopen we wat rond en Timo scoort nog een nieuwe zonnebril. Je zonnebril in je broekzak tijdens een ritje in de achtbaan is toch geen handige combinatie! Rond twaalf uur eten we pretzels. Stijn had ergens een winkeltje gezien, Wetzel Pretzels. Lekker, maar flinke pretzels.

Tijd om naar het vliegveld te gaan. Rond 1 uur zijn we bij Budget om de auto in te leveren. Dit is gemakkelijk, alleen de auto parkeren en dat was het. Met een bus worden we voor de deur van het vliegveld afgezet. We leveren eerst de koffers in en dan gaan we door de douane. Weer alle spullen in bakjes, riemen en schoenen uit, en door de poortjes. Gelukkig was het niet druk en konden we alles rustig aan doen. We wachten nog een tijdje en voordat we naar de gate gaan, eten we nog 1 keer bij Mc Donalds.

Het vliegtuig vertrekt mooi op tijd. Geen problemen. Om half zeven plaatselijke tijd landen we weer in Reijkjavik. Niet veel tijd hier om over te stappen, maar het is een klein vliegveldje, dus dat lukt best. Net tijd genoeg voor Corné en Timo om een vers croissantje te scoren. Om kwart voor acht stijgen we op richting Schiphol. Een rustig vluchtje, behalve dan dat Corné zijn bekertje koffie over zijn broek krijgt, omdat een man het bagageluik openmaakt en er spontaan een grote koker naar beneden komt. Om kwart voor 1 landen we op Schiphol. Weer thuis! Bijna dan. Eerst nog lang wachten op de koffers, en dan op weg naar Dongen. Timo en Stijn slapen de hele weg, en ook thuis duiken ze eerst hun bed in. Wij ruimen nog wat op en dat was het dan. Terug van onze vier weken Amerika! We hebben veel gezien en gedaan. Het was super!